مهربش بعد ما خبطه.. حودة بندق يكشف مفاجأة عن حادث عصام صاصا ودهسه شخصا على الدائري

شكرا على متابعتكم خبر عن مهربش بعد ما خبطه.. حودة بندق يكشف مفاجأة عن حادث عصام صاصا ودهسه شخصا على الدائري


الثلاثاء 07/مايو/2024 – 11:01 ص

كشف الفنان حودة بندق، بعض التفاصيل من حادث مؤدي المهرجانات عصام صاصا، الذي دهس شخصًا صباح أمس الاثنين، أعلى كوبري الدائري.

وأشار بندق إلى أن صديقه لم يهرب بعد دهسه للمتوفي، بل ظل واقفا ومنتظرا رجال الشرطة والإسعاف حتى يخضع للعقوبة المتوقعة.

وكتب حودة بندق منشورًا، عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك: أنا كنت عامل حادثة كبيرة علي الدائري، وربنا نجاني منها الحمد لله، والحيوان اللي خبطنا بالعربية من وره كان راكب عربية، نقل طار وموقفش شافنا حتة موتنا ولا حصلنا إيه، اللي عايز أقولi في موضوع عصام صاصا، أن عصام وقف ومجراش بعد ما خبط المتوفn الله يرحمه ويصبر أهله، فعصام غلبان وطيب بلاش بقي السوشيال ميديا والناس اللي عايزه تعمل تريندات وحاجات بايخة عيب بقي.

حودة بندق يدافع عن عصام صاصا

اعترافات عصام صاصا بعد دهسه شخصًا على الدائري

وفي سياق آخر، تعرض جهات التحقيق بالطالبية بعد قليل، مطرب المهرجانات عصام صاصا، على الطب الشرعي  لكشف مدى تعاطيه المواد المخدرة، بعد دهسه شخصا يدعى أحمد مفتاح يبلغ من العمر 40 عاما، أعلى دائري المنيب، وكان قال المتهم بدهس مواطن أعلى الدائري، إنه كان عائدا من المعادي متجها إلى منزله الكائن بحدائق الأهرام.

وأوضح عصام صاصا: كنت جاي من المعادي متجها إلى بيتي في حدائق الأهرام، وكنت سايق على سرعة أقل من 70 وميكروباص أبيض بسقف عالي ماشي أمامي والمجني عليه ظهر فجأة أمامي.

‫0 تعليق

اترك تعليقاً