ضحية الفنانة نسرين طافش: مش عايزة أعرفها تاني.. وزعلانه إني خدت الـ 4 ملايين بعد ما فقدوا قيمتهم

شارك هذه المقالة مع أصدقائك!

شكرا على متابعتكم خبر عن ضحية الفنانة نسرين طافش: مش عايزة أعرفها تاني.. وزعلانه إني خدت الـ 4 ملايين بعد ما فقدوا قيمتهم والان مع التفاصيل


دفعت الفنانة نسرين طافش، اليوم الأربعاء، أمام محكمة جنوب الجيزة، مبلغ 4 ملايين جنيه، وتصالحت على حكم حبسها 3 سنوات في قضية شيك بدون رصيد.

ومن جانبها قالت ضحية الفنانة نسرين طافش، بعد حصولها على مبلغ 4 ملايين جنيه في جلسة استئناف الفنانة على حكم حبسها 3 سنوات لإصدارها شيكا بدون رصيد: المحامي بتاعها قال قدام المحكمة إن الشيكات بتاعتها دي ضاعت، ومفيش حاجة اسمها الشيكات ضاعت، والبنك قال إن الشيك من غير رصيد، حصلت على فلوس الشيك بس مخدتش فلوس إضافية.

وتابعت ضحية الفنانة نسرين طافش: مش هطالب بتعويض مدني، ولا عايزة أعرفها تاني.. وأنا مش عايزة أقولها حاجة خالص، هي مش موجودة أصلا في حياتي، ومستحيل أتعامل معاها تاني، هي كانت غلطة، وعرفتها عن طريق واحدة مذيعة، ووثقت فيها لإني واثقة في المذيعة دي، لكن أنا مكنتش أعرف نسرين طافش لإنها كانت لسه جاية مصر جديد ومنعرفهاش.

واستكملت ضحية الفنانة نسرين طافش أنها ليست سعيدة بمبلغ الـ 4 مليون جنيه، حيث قالت: دول كانوا من وقت طويل جدا وقيمتهم قلت دلوقتي، وفقدوا قيمتهم.

     
               

                   
               

‫0 تعليق

اترك تعليقاً