كلامه مظبوط أخويا باعني ومش عايزاكم تصدقوا أي حاجة يقولها|فيديو

شارك هذه المقالة مع أصدقائك!

شكرا على قرائتكم خبر عن كلامه مظبوط أخويا باعني ومش عايزاكم تصدقوا أي حاجة يقولها|فيديو والان مع التفاصيل هذا الخبر

تسببت تسريبات زوج الفنانة شيرين عبد الوهاب، السابق حسام حبيب، في حدوث جدلًا واسعًا على مواقع التواصل الاجتماعي وتصدر اسمها محركات البحث، بعد اتهام حبيب شقيق الفنانة وعائلتها، ببيع حساباتها على مواقع التواصل الاجتماعي، وأنهما سبب أزمتها الأخيرة ووصفهما بالظالمين لابنتهما.

شيرين عبد الوهاب ترد على تسريبات حسام حبيب

وقالت شيرين عبد الوهاب: أنا اتفاجأت من اللي حصل على السوشيال ميديا بين محمد عبد الوهاب وحسام حبيب، وأحب أكد أن كلام حسام مظبوط جدا جدا وأن أخويا باعني والتصريح اللي نزل نازل من المحامي محمد شاعر المستولي على السوشيال ميديا بتاعتي وبتوكيل أنا كنت عملهوله توكيل عام قديم، مضاله ورقة أو عقد بتخليه يحصل على السوشيال ميديا بتاعتي وموقعين بتاريخ قديم.

وأضافت عبد الوهاب: وكل الكلام اللي قاله حسام مظبوط.. وأنا مبحبش أتكلم عن مشاكلي الشخصية دلوقتي عشان مشغلش حد، والناس متقعدش تقول إحنا مورناش غير شيرين ومشاكل شيرين.

وفجرت الفنانة شيرين عبد الوهاب مفاجأة لجمهورها باستعدادها لطرح عددًا من أغانيها الجديدة خلال الفترة المقبلة، حيث قالت: لازم تعرفوا أن في أغاني حلوة جدا جدا توما عاملها وعزيز الشافعي ومدين، وفي شوية تصريحات وإجراءات بتخلص مع الشركة المُنتجة اللي تخصني واللي في حد كمان بشخصه قاصد يقعدني في البيت..وبنخلص الحاجات دي والأغاني هتنزل وتعجبكم جدا جدا.

وطالبت الفنانة شيرين عبد الوهاب، جمهورها بعدم تصديق أي شائعات تقال عنها من شقيقها محمد عبد الوهاب: مش عايزاكم تصدقوا حاجة من محمد عبد الوهاب.. وحسام مشكور إنه هو اللي بيقول الحقيقة مش أهلي.

‫0 تعليق

اترك تعليقاً