أول رد من حسام حبيب على تسريب رسائله الصوتية بشأن أزمة حسابات شيرين عبد الوهاب: هحاسب اللي ينشرها

شارك هذه المقالة مع أصدقائك!

شكرا على متابعتكم خبر عن أول رد من حسام حبيب على تسريب رسائله الصوتية بشأن أزمة حسابات شيرين عبد الوهاب: هحاسب اللي ينشرها


الخميس 20/يونيو/2024 – 11:13 م

علق المطرب حسام حبيب، على انتشار فويسات له يتهم فيها شقيق الفنانة شيرين عبد الوهاب، ببيع حساباتها على السوشيال ميديا.

وفي تصريحات لـ برنامج ET بالعربي قال حسام حبيب: الفويسات المنتشرة ليا دي متاخدة من تليفوني وأنا مصرحتش بالكلام ده، وأنا هقدم بلاغ للنائب العام ضد اللي سرقهم، ودي جريمة يعاقب عليها القانون، وأي حد هينشر كلام أنا مصرحتش بيه هعمل ضده بلاغ وأنا بحذر اللي هينشر.

حسام حبيب: الكلام اللي في الفويسات مش كلام مرسل

وأوضح حسام حبيب أن حديثه عما فعله شقيق الفنانة شيرين عبد الوهاب حقيقي، مؤكدا أن الفنانة قدمت بلاغا في هذا الشأن، قائلا: أما الموضوع اللي في الفويسات إن أخوها مضى توكيل بأثر رجعي وإنه يتنازل عن السوشيال ميديا الخاصة بشيرين عبد الوهاب دون علمها، في بلاغ شيرين مقدماه عن طريق ياسر قنطوش بتقول فيه نفس الكلام اللي قولته.

وأضاف حسام حبيب: أنا مبقولش كلام مرسل، والبلاغ بيقول نفس الكلام ده، والمفروض إن الناس بدل ما تهاجم تفهم مين السبب في إن شيرين مش عارفة تتواصل مع جمهورها ولا عارفة تنزل أغاني جديدة وهما اللي تسببوا في مشاكل كبيرة جدا بينها وبين شركة الإنتاج بتاعتها.

حسام حبيب وشيرين عبد الوهاب

وتابع حسام حبيب: سبحان الله أنا مقصدش إني أقول أي حاجة لأي حد، ولا أصرح بالكلام ده، أنا بتكلم مع حد في محادثة خاصة على تليفون وحد خدها وسربها وده شئ غير أخلاقي وأي حد يتداوله هيبقى نفس الموضوع، إنما المحتوى بتاع الفويسات صحيح.

‫0 تعليق

اترك تعليقاً