يوسف الصافي يعلن رسميا رحيله عن طائرة الأهلي

شارك هذه المقالة مع أصدقائك!

شكرا على قرائتكم خبر عن يوسف الصافي يعلن رسميا رحيله عن طائرة الأهلي والان مع التفاصيل هذا الخبر


الخميس 23/مايو/2024 – 08:57 م

أعلن يوسف الصافي، نهاية مشواره مع فريق الطائرة بالنادي الأهلي، عقب التتويج بالرباعية الدوري والكأس وبطولة إفريقيا للأندية وبطولة السوبر المصري، في الموسم المنقضي والتأهل إلى كأس العالم للأندية بالهند.

يوسف الصافي يُعلن رسميًا رحيله عن طائرة الأهلي 

وكتب يوسف الصافي عبر حسابه على فيسبوك: الحمد الله موسم ناجح جدا على المستوي الجماعي حققنا في كل حاجة، كان ممكن يبقي أحسن بكثير بالنسبة ليا على المستوي الفردي بس زي ما كلنا اتفقنا كفريق في أول السنة، إن المصلحة العامة تغلب أي مصلحة شخصية السنة الفاتت بالذات، ودا الحمد الله حصل الحمد الله راضي ومبسوط وفخور إنى كنت جزء صغير أوي أوي من الرباعية والموسم الكبير دا.

وأضاف الصافي في منشوره، شكرا لكل ناس بالأخص الأهلي وصحابي اللي ساعدوني إني أعدي فترات صعبة كتير السنة دي، شكرا جدا للجمهور علي الدعم والمساندة في السنة كلها وبعتذر لو كنت قصرت أو إن حد كان مستني مني أحسن وخذلته.

واختتم لاعب الأهلي السابق: سنة وعدت، اتعلمت منها كتير وأنا متأكد إنى هبقي أحسن كتير السنين الجاية، شكرا جدا للناس كلها على كل حاجة، وبعتذر لأي حد زعلان مني في أي حاجة، إن شاء الله أنا اخترت إنى أبقى في مكان جديد الموسم الجاي إن شاء الله وربنا يوفق الجميع للخير.

Image
منشور يوسف الصافي
يوسف الصافي

‫0 تعليق

اترك تعليقاً